Linki sponsorowane

Kompleksowe rozwiązanie praktycznie dla każdego biznesu. Natychmiastowe reklamy bez konieczności podpisywania długoletnich umów. Płacisz tylko za faktyczne kliknięcie w reklamę i przejście użytkownika na stronę docelową. Idealna propozycja dla kampanii sezonowych i akcji promocyjnych.

Czym są linki sponsorowane Google Adwords?

Linki sponsorowane AdWords to płatna reklama w wyszukiwarce Google, dzięki której przedsiębiorca może dotrzeć do potencjalnych klientów. Wyświetla się ona w momencie, kiedy klient szuka danej usługi lub produktu. AdWords może wyświetlać reklamę również na powiązanych tematycznie portalach internetowych, blogach czy forach w postaci graficznych banerów, które po kliknięciu przekierują potencjalnego klienta na Państwa stronę internetową.

Zalety linków sponsorowanych AdWords

Dostępne kanały reklamowe w Google AdWords

Reklamy w sieci wyszukiwania

Wpisując zapytanie w wyszukiwarkę Google, otrzymujemy listę wyników, na której zazwyczaj widnieją różne rodzaje linków. Nad organicznymi wynikami wyszukiwania, czyli tymi podstawowymi, widnieją jeszcze inne, oznaczone etykietą reklamy. Są to linki sponsorowane AdWords, dzięki którym można promować swoją firmę na najwyższych pozycjach. Co więcej, charakteryzują się one również tym, iż wyświetlają się od razu po skonfigurowaniu kampanii i zasileniu jej o potrzebne środki.

Reklama w sieci wyszukiwania wyróżnia się tym, że docieramy do dokładnie tych klientów, którzy szukają sprecyzowanego produktu lub usługi w danym momencie. W takim przypadku, prawdopodobieństwo, iż są oni nastawieni na zakup, jest niezwykle wysokie. Poza tym, dzięki temu, że system rozlicza się na zasadzie płatności za kliknięcia, dokładnie wiedzą Państwo, na co wykorzystywane są zaksięgowane na koncie AdWords fundusze.

Reklamy w Zakupach Google

Zakupy Google to idealna propozycja dla sklepów internetowych. Pozwala ona bowiem wyświetlać użytkownikom, którzy szukają określonego towaru, dokładne informacje na temat oferty. Zobaczą oni nad organicznymi wynikami wyszukiwania nie tylko nazwę produktu, ale także jego cenę oraz zdjęcie, czyli dwa niesamowicie istotne aspekty, jakie często przeważają na decyzjach zakupowych. Dzięki temu, że wyraźniej oddziałujemy na zmysł wzroku konsumenta oraz przez szybkie i wygodne zapewnienie mu potrzebnych danych, zwiększamy prawdopodobieństwo, że kliknie on właśnie w naszą reklamę.

Decydując się na tego rodzaju kampanię, nie ma potrzeby wprowadzania danych odnośnie każdego oferowanego artykułu z osobna. Służy do tego specjalne narzędzie, które automatycznie pobiera te informacje ze strony internetowej i wyświetla potencjalnemu klientowi adekwatny do jego potrzeb towar. Można w ten sposób znacznie zwiększyć ruch na stronie i uczynić go bardziej wartościowym, ponieważ jeśli użytkownik kliknął w reklamę ze zdjęciem i ceną, oznacza to, że te aspekty mu odpowiadają, dlatego może być bliższy zakupu. Reklamy te są również bardziej atrakcyjne, gdyż zawierają elementy graficzne.

Sieć reklamowa (strony partnerskie)

Firmy mogą mieć rozmaite cele biznesowe, dlatego typy kampanii AdWords także są różnorodne. Reklama w sieci reklamowej to doskonała propozycja dla przedsiębiorców, którzy za swój priorytet stawiają kształtowanie marki w umysłach konsumentów, uzyskiwanie popularności oraz budowanie prestiżu. Te aspekty mają ogromny wpływ na późniejsze wyniki sprzedażowe, dlatego warto o nie zadbać i intensywnie promować swoją działalność.

Tego rodzaju kampania polega na przygotowaniu graficznego baneru, który będzie wyświetlał się na serwisach, blogach i innego rodzaju stronach tematycznie powiązanych z daną branżą, a także w aplikacjach mobilnych. W ten sposób docieramy do klientów, którzy mimo iż w danym momencie nie szukają konkretnej usługi ani produktu, mogą zainteresować się Państwa ofertą, gdyż wiąże się ona z pewnym ważnym aspektem ich życia. Co więcej, nawet jeśli nie kliknie w dany baner od razu, podświadomie zapamięta identyfikację graficzną marki, dzięki czemu może chętniej wybrać daną firmę.

Reklamy wideo

Reklama wideo to nowoczesna technika, silnie oddziałująca na zmysły wzroku i słuchu konsumenta. Publikując krótki film ukazujący na przykład osoby korzystające z danego produktu lub usługi z zadowoleniem, możemy sprawić, iż konsument również będzie chciał zapewnić sobie taką satysfakcję. Może się zdarzyć, że mimo chęci obejrzenia pliku wideo, jaki ma włączyć się po reklamie, od razu przejdzie on w odnośnik do oferty. Nawet jeśli tak się nie zdarzy, przedsiębiorca zyskuje na tym, iż internauta zobaczy przynajmniej na chwilę logo firmy oraz to, co ona sprzedaje.

Dodatkowym atutem korzystania z sieci wideo jest brak potrzeby inwestowania w stworzenie profesjonalnego filmiku promocyjnego, który wyświetlał się będzie w serwisie YouTube. Można bowiem przygotować alternatywnie reklamę tekstową lub graficzną, która będzie pokazywana osobom korzystającym z tego portalu na dole oglądanych przez nich klipów. W ten sposób popularyzujemy swoją markę poprzez identyfikację wizualną treści zawartych w banerach, gdyż użytkownik z pewnością będzie kojarzył nasze logo lub produkt, który zobaczył w reklamie.

Reklamy mobilne

Coraz więcej osób korzysta dziś z urządzeń przenośnych, takich jak smartfony oraz tablety. Dzięki temu, mogą oni szukać usług i produktów niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Kierowanie działań marketingowych na ten kanał odbiorców jest z pewnością doskonałym pomysłem, dostosowanym pod tendencje współczesnych konsumentów, którzy korzystają z sieci praktycznie w każdym miejscu na świecie bez względu na porę. Publikując reklamy skierowane dla urządzeń mobilnych w znaczącym stopniu zwiększamy zasięg całej kampanii.

Do wyboru jest wiele różnych formatów reklamy mobilnej AdWords. Mogą to być na przykład reklamy tekstowe i graficzne, które wyświetlają się na podobnej zasadzie, jak te na komputerach (np. w sieci reklamowej), lecz w formatach bardziej optymalnych dla urządzeń przenośnych. Ponadto, warto zwrócić uwagę z jak wielu aplikacji mobilnych korzystają obecnie konsumenci. Większość z nich w zamian za możliwość darmowego pobrania, zgadza się na wyświetlanie banerów graficznych i filmów wideo - w ten sposób również Państwa firma może budować swój prestiż i rozpoznawalność marki. Inną propozycją są reklamy typu "tylko połączenie", które prowadzą do wykonania telefonu do firmy jednym kliknięciem na smartfonie.

Dlaczego warto podjąć z nami współpracę?

Profesjonalna obsługa kampanii AdWords

kompleksowe podejście

Aby kampania linków sponsorowanych przyniosła Państwu spodziewany rezultat w postaci zwiększonego ruchu na stronie lub wzrostu sprzedaży i konwersji, musi być nieustannie rekonfigurowana, analizowana i optymalizowana. W celu wykorzystania pełnego potencjału drzemiącego w niezliczonych opcjach platformy Google AdWords, warto powierzyć prowadzenie kampanii specjalistom. W oparciu o cele biznesowe firmy, przygotujemy dla Państwa kompletną strategię marketingową w taki sposób, by każda złotówka wydana na kampanię, przybliżała Państwa do ich osiągnięcia. Wspólnie wybierzemy najskuteczniejsze słowa kluczowe i przekazy reklamowe oraz optymalnie dopasujemy maksymalne stawki za kliknięcie po to, by budżet przestał ograniczać rozwój Państwa przedsiębiorstwa.

Certyfikowani specjaliści

dedykowany opiekun

Nasi pracownicy wciąż podnoszą posiadane kwalifikacje. Masz zatem pewność, że Twój opiekun to osoba, która może potwierdzić swoje umiejętności Certyfikatem Google AdWords Qualified Individual. Indywidualna akredytacja od Google poprzedzona została zdaniem tematycznych egzaminów, które co roku są przez nas ponawiane. Dzięki temu, jesteśmy zawsze na bieżąco ze wszelkimi aktualizacjami i nowymi funkcjonalnościami Google AdWords, by móc przedstawić naszym klientom aktualną, rzetelną wiedzę z zakresu płatnych reklam w wyszukiwarce Google. Ponadto, znajomość narzędzia Google Analytics pozwala nam posługiwać się danymi statystycznymi do oceny efektywności kampanii reklamowej.

Elastyczna forma współpracy

znamy potrzeby naszych klientów

Nasze Pakiety AdWords to elastyczna forma współpracy, dzięki której możliwa jest nawet jednorazowa kampania bez jakichkolwiek umów i zobowiązań. Dla klientów preferujących długofalową współpracę również przygotowaliśmy wiele ciekawych wariantów. Jeśli cenią sobie Państwo przejrzyste zasady kooperacji, jasno określające zakres świadczonej przez nas usługi oraz wzajemne prawa i obowiązki stron, wychodzimy naprzeciw takim oczekiwaniom, proponując umowę na prowadzenie kampanii reklamowej. To od Państwa zależy ilość środków przeznaczanych miesięcznie na reklamę, jej czas wyświetlania oraz zasięg, my natomiast dołożymy wszelkich starań, by Państwa koncepcje przekształcić w rzeczywiste korzyści biznesowe.

Już tylko 3 proste kroki dzielą Państwa od reklamy w Google AdWords!

Pakiety linków sponsorowanych w Agilito

rozwiązania na miarę potrzeb

AdWords
Wydarzenie

Minimalna prowizja:
25%

  • kampania jednorazowa
  • dowolny budżet na reklamę
  • negocjowalna prowizja
  • rozwiązanie dla promowania eventów
  • kolejny pakiet = niższa prowizja

Pełna oferta

AdWords
Proforma

Minimalna prowizja:
22%

  • kampania 3-miesięczna
  • możliwość zmiany fraz
  • brak umowy i zobowiązań
  • rozwiązanie dla sezonowych promocji
  • kolejny pakiet = niższa prowizja

Pełna oferta

AdWords
Umowa

Minimalna prowizja:
18%

  • umowa już na 6 miesięcy
  • możliwość zmiany fraz
  • najniższe koszty obsługi
  • rozwiązanie pozbawione ograniczeń
  • więcej kanałów reklamowych

Pełna oferta

Oceń informacje:
średnia ocena: 5.0 / 5
liczba głosów: 30