Cennik pozycjonowania stron

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Poniżej przedstawiamy Państwu cennik pozycjonowania, według którego naliczamy opłaty za nasze usługi. Naliczanie ma miejsce dopiero od momentu, gdy wybrane frazy zajmą miejsce w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Ile kosztuje pozycjonowanie stron? Cena zależy w dużej mierze od konkurencyjności, czyli ilości wyników w Google oraz popularności danej frazy wśród innych firm o podobnym profilu działalności. W ramach naszej oferty proponujemy nie tylko tanie pozycjonowanie, ale również za darmo wycenimy zestaw interesujących Państwa wyrażeń kluczowych. Unikamy niepotrzebnego zawyżania cen, tak aby pozycjonowanie w Google z firmą Agilito było usługą na każdą kieszeń.

Cennik pozycjonowania w Google.pl

Konkurencyjność
wyników w Google.pl*
Pozycje
10+
Pozycje
10-7
Pozycje
6-4
Pozycje
3-1
do 50.000 0 zł od 19 zł od 29 zł od 49 zł
50.000 - 100.000 0 zł od 39 zł od 49 zł od 69 zł
100.000 - 500.000 0 zł od 69 zł od 79 zł od 99 zł
500.000 - 1.000.000 0 zł od 89 zł od 99 zł od 119 zł
od 1.000.000 0 zł ceny wyrażeń kluczowych do negocjacji

Ceny netto / *Podane ceny mogą ulec zmianie z uwagi na konkurencyjności słów kluczowych oraz kondycję serwisu Klienta. Tabela przedstawia przykładowe kwoty dla Google.pl

Na co składa się cena poszczególnych wyrażeń?

Co wpływa na koszty pozycjonowania?

Modele rozliczeń

Wychodząc na przeciw potrzebom i wymaganiom naszych klientów, przygotowaliśmy 3 różne modele rozliczeń. W każdym z nich, wycena wybranych do pozycjonowania fraz odbywa się w taki sam sposób, jednak finalny budżet reklamowy może zostać ograniczony przy wyborze rozliczania hybrydowego lub abonamentowego.

1. Rozliczanie za efekt

Model rozliczeń dla najbardziej wymagających klientów, dla których wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania to absolutny priorytet. Opłaty naliczane są tylko i wyłącznie za miejsca w top-10 wyników wyszukiwania Google zgodnie z wyceną poszczególnych fraz kluczowych. W przypadku fraz rankingujących poza pierwszą dziesiątką, nie zostaną naliczone za nie żadne opłaty.

2. Rozliczanie hybrydowe

Przeznaczone dla klientów, którzy pomimo wysokiej efektywności, chcą ograniczyć nieco wydatki na pozycjonowanie swojej strony przy zachowaniu wszystkich zalet rozliczania za efekt. Opłata w tzw. umowie hybrydowej dzieli się na 2 części, które razem tworzą całkowity maksymalny miesięczny budżet:

3. Rozliczanie abonamentowe (ryczałt miesięczny)

Dzięki temu rozwiązaniu macie Państwo całkowitą kontrolę nad ponoszonymi kosztami. Opłata miesięczna jest ustalana na początku współpracy i obowiązuje przez cały czas trwania umowy, więc nawet gdy wszystkie wyrażenia kluczowe będą rankingowały na pierwszych pozycjach, macie Państwo gwarancję, że nasze miesięczne wynagrodzenie nie wzrośnie.

Przykładowa wycena

Wyrażenie kluczowe
dla Google.pl
Pozycje
10+
Pozycje
10-7
Pozycje
6-4
Pozycje
3-1
fraza 1 0 zł 79 zł 99 zł 129 zł
fraza 2 0 zł 49 zł 59 zł 79 zł
fraza 3 0 zł 69 zł 79 zł 99 zł
fraza 4 0 zł 89 zł 99 zł 119 zł
fraza 5 0 zł 29 zł 39 zł 59 zł
Podsuma 0 zł 315 zł 375 zł 485 zł

Wybór modelu rozliczeń dla przykładowej wyceny

Ryczałt Hybryda Efekt
niska i stała opłata 100 zł opłaty stałej
+
max. 290 zł za efekt
rozliczanie tylko za pozycje w top-10
stały koszt miesięczny: max. koszt miesięczny: max. koszt miesięczny:
290zł 390zł 485zł

Jak wyliczana jest średnia pozycja?

W ciągu każdego miesiąca, przeprowadzamy 4 rejestrowane badania pozycji (nie częściej niż 1 raz w tygodniu). Spośród 4 badań odrzucane są skrajne wyniki (najwyższy oraz najniższy), a z dwóch pozostałych wyliczana jest średnia arytmetyczna (zaokrąglana zawsze na korzyść Klienta). Jeżeli będzie ona większa niż 10, to opłata dla danej frazy nie zostanie przypisana.

Przykład:

Na 4 kolejnych badaniach w miesiącu, pozycje frazy "wyrażenie kluczowe" zanotowały następujące wartości:
27     18     4     1

Odrzucając pozycje skrajne (27, 1):

27     18     4     1

Uśredniając pozostałe wyniki (18 i 4), końcowa pozycja to 11:
11

Pomimo faktu, iż przez połowę miesiąca już czerpali Państwo korzyści z pojawiania się na pierwszej stronie w Google, to średnia pozycja miesiąca 11 oznacza brak opłaty (w modelu rozliczania za efekt).

Uczciwe podejście to jedyne podejście

Budżet na pozycjonowanie

Każde wyrażenie kluczowe, w zależności od konkurencyjności w wynikach wyszukiwania oraz naszej indywidualnej oceny, ma swoją określoną cenę w pierwszej dziesiątce wyników, zgodną z cennikiem pozycjonowania. Zapis budżetowy daje Państwu gwarancję kontroli wydatków, jakie planujecie przeznaczyć na promocję swojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Jest niczym innym, jak maksymalna kwotą, jaką decydujecie się Państwo zapłacić za usługę pozycjonowania bez rezygnacji z wielu wyrażeń kluczowych.

Co jeżeli w danym miesiącu łączna kwota wynikająca z pozycji nie przekroczy budżetu?

W takim przypadku rozliczamy się tylko i wyłącznie za faktycznie wypozycjonowane wyrażenia, zgodnie z cennikiem zawartym w umowie.

Przykład:

Wariant I

Średnie pozycje za miniony miesiąc prezentują się następująco:

Wyrażenie kluczowe Średnia pozycja Cena wyrażenia
Wyrażenie A 6 100zł
Wyrażenie B 8 100zł
Wyrażenie C 9 100zł
Wyrażenie D 10 100zł
Wyrażenie E 4 100zł
Suma (wg pozycji): 500zł
Budżet: 350zł
Kwota na fakturze: 350zł

Bez zapisu budżetowego otrzymalibyście Państwo fakturę na kwotę 500zł netto, jednak z uwagi na ustaloną w umowie maksymalną kwotę przeznaczoną na pozycjonowanie strony, otrzymacie fakturę na 350zł netto.

Wariant II

Średnie pozycje za miniony miesiąc prezentują się następująco:

Wyrażenie kluczowe Średnia pozycja Cena wyrażenia
Wyrażenie A 6 100zł
Wyrażenie B 21 0zł
Wyrażenie C 11 0zł
Wyrażenie D 10 100zł
Wyrażenie E 14 0zł
Suma (wg pozycji): 200zł
Budżet: 350zł
Kwota na fakturze: 200zł

Zgodnie z ustalonym cennikiem i uzyskanymi pozycjami, łączna kwota wyniosłaby 200zł netto i właśnie taka suma będzie widniała na fakturze.

Oceń informacje:
średnia ocena: 4.9 / 5
liczba głosów: 35